Zlepšující se ekonomická situace motivuje firmy více investovat do vzdělávání. To podle průzkumu ING Pojišťovny a Svazu průmyslu a dopravy nabízí v Česku 81 procent firem a vzdělávací kurzy jsou běžně k dispozici zhruba třetině zaměstnanců.
Pozornost se ve firemním vzdělávání zaměřuje na individuální rozvojové programy, především na různorodé tréninky osobních dovedností, koučink, mentoring, opatrně se obnovuje zájem firem o výuku jazyků. Trvalkou jsou kurzy zaměřené na práci s moderními technologiemi. Podle nedávno publikovaných výsledků průzkumu Benchmarking 2013, který provedla společnost Top vision, nadále vzrůstá poptávka podniků po rozsáhlejším začlenění e‑learningu do firemního vzdělávání. Důvodem je úspora nákladů.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.