Tuto hranici překročila Zásilkovna.cz už měsíc před Vánocemi. Společnost přitom počítá s tím, že počet odbavených zásilek s blížícími se svátky nadále rapidně poroste.

V prosinci loňského roku odbavila Zásilkovna.cz přes 120 tisíc zásilek, což tvořilo zhruba 10 % objemu, který podle ČSÚ přepravila za stejné období Česká pošta. Po třech letech fungování navíc v prosinci 2013 oslavila jubilejní miliontou zásilku.

„Očekáváme, že v roce 2014 obslouží Zásilkovna další milion zákazníků. Podobný růst je pro nás samozřejmě závazkem a zároveň nás motivuje k dalšímu vylepšování a zefektivňování našich služeb. V současnosti má Zásilkovna.cz v Česku a na Slovensku 280 poboček, spolupracuje s více než 6000 e-shopy a tuto síť se snaží neustále rozšiřovat,” uvádí zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková.

Firma navíc před Vánocemi rozšiřuje své portfolio i o kamenné prodejny, ve kterých budou moci vybrané partnerské e-shopy své zboží vystavovat a přímo prodávat. V letošním roce budou otevřeny první tři, napřesrok je v plánu další dvacítka. Také v kamenných prodejnách předpokládá Zásilkovna.cz výrazný nárůst poptávky s blížícími se svátky.

„Vlastními kamennými prodejnami vycházíme vstříc trendu osobních odběrů, zákazníci navíc nemusejí na zboží den či dva čekat. Učiní objednávku on-line a rezervované zboží si ihned vyzvednou. Zboží si v našich prodejnách budou moci zakoupit také zákazníci 'z ulice', v porovnání s klasickým retailem levněji za internetové ceny,“ dodává Simona Kijonková.

Související