Nejsledovanější televizní skupinou zůstala v loňském roce Nova. Mezi diváky staršími patnácti let byl úhrnný podíl jejích stanic 31,98 procenta po 31,17 procenta v předchozím roce.
Na druhém místě byla opět Česká televize s diváckým podílem 29,86 procenta, což znamenalo drobný nárůst po 29,83 procenta v roce 2013.
Prima na třetí příčce vykázala 21,54 procenta proti dřívějším 22,44 procenta. Vyplývá to z údajů Asociace televizních organizací (ATO).
Televizní stanice Sledovanost 2013 a sledovanost 2014 (v procentech)
Nova 31,17 a 31,98
ČT 29,83 a 29,86
Prima 22,44 a 21,54
TV Barrandov 4,39 a 4,58
At Media 3,31 a 3,88
Ostatní stanice 8,86 a 8,16
V loňském roce částečně ztrácely hlavní televizní stanice. Nova měla v celodenním podílu 23,24 procenta po předchozích 23,61 procenta. ČT1 zaznamenala podíl 15,21 procenta po předloňských 16,69 procenta a stanice Prima získala podíl na publiku 14,04 procenta po 14,60 procenta o rok dříve.
Úbytek vlajkových programů ale kompenzovaly další kanály televizních skupin, z nichž nárůst vykázaly například veřejnoprávní ČT2, ČT sport ČT:D/Art, dále Nova Cinema, Fanda, Smíchov či Telka nebo Prima Love.
Meziročního nárůstu docílila TV Barrandov, která v celodenním podílu loni přilákala 4,58 procenta po 4,39 procenta v roce 2013.
Zvýšení na 3,88 procenta diváků starších patnácti let dosáhly také stanice mediálně zastupované Atmedia CZ, které o rok dříve měly divácký podíl 3,31 procenta.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist