Společnost Luxury Brand Management podnikatelky Michaely Maláčové v pátek dokončila fúzi s firmami Prospekta a John Grove & Partners. Na trhu s luxusním zbožím bude působit pod značkou LBM.
"Pod jedinou značkou LBM se chceme i nadále profilovat jako lídr v oblasti prodeje luxusního zboží v ČR. Fúze nám kromě stabilizace a zefektivnění vnitrofiremních procesů také pomůže k dalšímu růstu v regionu střední a východní Evropy," uvedla ředitelka společnosti Luxury Brand Management Martina Matoušková. Obchodní názvy společností Prospekta Moda a John Grove & Partners završením fúze zanikají.
Maláčová uzavření dohody o koupi majoritního podílu v prodejci luxusního zboží Prospekta Moda oznámila v prosinci 2012. Úřad pro ochranu hospodářské soutěže transakci povolil o měsíc později. Vznikl tak silný subjekt na trhu luxusního zboží s ročním obratem až jedna miliarda korun.
Společnost LBM byla založena v roce 2010. Většinovým vlastníkem společnosti je manželka podnikatele Zdeňka Bakaly Michaela Maláčová (Zdeněk Bakala vlastní společnost Economia, která vydává Hospodářské noviny a Michaela Maláčová působí v managementu společnosti Economia jako místopředsedkyně představenstva.).
V Praze a Budapešti provozuje skupina LBM butiky s luxusními značkami klenotů a hodinek mimo jiné Boucheron, Girard-Perregaux, Bovet, Audemars Piguet či Hublot. Skupina také drží franšízy na prodej zboží luxusních módních značek a přímo provozuje mj. značkové prodejny Salvatore Ferragamo, Versace či Diesel.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist