Šéf pražské reklamní jedničky před komunálními volbami rozpoutal válku s TOP 09. Cílem útoků byl především tehdejší primátor Tomáš Hudeček a jeho záměr prosadit Pražské reklamní předpisy. Ty podle Richarda Fuxy likvidovaly jeho společnost a naopak nahrávaly jeho největšímu konkurentovi, společnosti JCDecaux. Po vypjatých výrocích z obou stran však Fuxova firma BigBoard s TOP 09 v prosinci uzavřela smír.
Billboardová džungle v Praze nekončí, i bojovná TOP 09 uzavřela smír - čtěte ZDE
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111