Britská vládní agentura pro podporu cestovního ruchu VisitBritain, obdoba české agentury CzechTourism, zahájila kampaň zaměřenou speciálně na čínské turisty. Využívá přitom fakt, že v Číně je zvykem dávat oblíbeným celebritám, místům či pokrmům přezdívky, které vystihují to, co si o nich lidé myslí. Akce by měla přinést zvýšení zájmu čínských turistů o tuto ostrovní zemi.
"Čína je odlišná země s odlišným jazykem a některá jména a označení nemusejí mít nutně příslušný ekvivalent v čínštině," konstatoval podle deníku FT Robin Johnson, šéf zahraničních aktivit agentury VisitBritain. "Kampaň by měla pomoci nalézt označení či jména pro jednotlivá místa nebo osoby tak, aby v čínštině vyjadřovala to, čím ve skutečnosti jsou."
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.