Vítězem veřejné zakázky na nákup mediálního prostoru v rozhlase pro agenturu CzechTourism se stala společnost Lin, která patří do mediální divize Agrofertu ministra financí Andreje Babiše (ANO).
Za 5,4 milionu korun má zajistit propagaci turistického potenciálu ČR prostřednictvím pořadu, který představí 17 turistických regionů. Uvedl to portál Mediaguru.cz.
Byznysovou rubriku Hospodářských novin najdete také na Twitteru.
Nabídka společnosti Lin byla podle serveru vyhodnocena jako nejlepší ve všech požadovaných kritériích. Zadavatel dal této zakázce přednost před konkurenčními nabídkami od hlavní komerční konkurence - nabídkami od společností Radiohouse a Radio United Broadcasting.
Server uvádí, že agenturu CzechTourism zřizuje ministerstvo pro místní rozvoj (MMR), které nyní řídí zástupkyně hnutí ANO Karla Šlechtová. Majitelem firmy Lin je společnost Londa, která je stoprocentně vlastněna Agrofertem.
Impuls začne prodávat reklamu společně s Radio United Services - čtěte ZDE
Agrofert loni zvýšil zisk o devět procent na 6,14 miliardy korun - čtěte ZDE
Tendr CzechTourismu se musel opakovat. Původně byl vypsán loni v listopadu, ale kvůli námitce jednoho z dodavatelů, který zadání považoval za diskriminační, byl v prosinci zrušen. Zakázka byla znovu vypsána letos v březnu.
Společnost Lin je provozovatelem rádia Český Impuls. Londa provozuje nejposlouchanější tuzemské Rádio Impuls a rádio Rock Zone 105,9.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist