Vítězem veřejné zakázky na nákup mediálního prostoru v rozhlase pro agenturu CzechTourism se stala společnost Lin, která patří do mediální divize Agrofertu ministra financí Andreje Babiše (ANO).

Za 5,4 milionu korun má zajistit propagaci turistického potenciálu ČR prostřednictvím pořadu, který představí 17 turistických regionů. Uvedl to portál Mediaguru.cz. 

HNBYZNYS NA TWITTERU

Byznysovou rubriku Hospodářských novin  najdete také na Twitteru.

Nabídka společnosti Lin byla podle serveru vyhodnocena jako nejlepší ve všech požadovaných kritériích. Zadavatel dal této zakázce přednost před konkurenčními nabídkami od hlavní komerční konkurence - nabídkami od společností Radiohouse a Radio United Broadcasting.

Server uvádí, že agenturu CzechTourism zřizuje ministerstvo pro místní rozvoj (MMR), které nyní řídí zástupkyně hnutí ANO Karla Šlechtová. Majitelem firmy Lin je společnost Londa, která je stoprocentně vlastněna Agrofertem.

Tendr CzechTourismu se musel opakovat. Původně byl vypsán loni v listopadu, ale kvůli námitce jednoho z dodavatelů, který zadání považoval za diskriminační, byl v prosinci zrušen. Zakázka byla znovu vypsána letos v březnu.

Společnost Lin je provozovatelem rádia Český Impuls. Londa provozuje nejposlouchanější tuzemské Rádio Impuls a rádio Rock Zone 105,9.

Související
Newsletter

Byznys

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?

Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.

Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru