E-mail marketing je vždy založen do velké míry na metodě pokus – omyl. Chybovat je lidské. Dělejte proto vlastní pokusy a vlastní omyly a vyvarujte se těch, na kterých se spálili již mnozí před vámi. Přinášíme vám pět nejčastějších chyb v e-mail marketingu, kterým lze jednoduše předejít.
1) Kup, kup, kup, KUP!
Chcete něco prodat, proto to také děláte. Nebuďte ale příliš urputní. Pokud obsah svých kampaní zaměříte pouze na prodej a nezahrnete do nich nějakou další "přidanou hodnotu", velice brzy se vašim čtenářům omrzí. Příjemci se v důsledku toho odhlásí a vy nebudete mít komu prodávat.
2) Teď hned a nikdy jindy!
"Časově omezená akce", "Už nikdy to nebude tak výhodné", "Pouze dnes", "Jedině dnes večer" - to jsou chytlavé fráze, které mohou být velice účinné, ale co když to s tou jedinečností a snahou motivovat příjemce přeženete? Vytváření falešného dojmu urgence vás může přijít draho. Zabere to jednou, zabere to podruhé, ale jakmile příjemce zjistí, že sleva není sleva a omezenost nemá své hranice, přijdete o jeho důvěru a můžete tak nenávratně poškodit dlouho budovaný vztah.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.