Americká internetová společnost Yahoo! se ve druhém čtvrtletí propadla do ztráty a její tržby stagnovaly. Její výsledky podkopaly vyšší marketingové výdaje, jimiž se firma snaží přilákat uživatele a posílit svou schopnost konkurovat dominantním internetovým společnostem Google a Facebook.

Čistá ztráta Yahoo! činila 21,6 milionu dolarů (535 milionů korun) po zisku 270 milionů dolarů o rok dříve. Zisk na akcii bez zahrnutí jednorázových položek dosáhl 16 centů, což bylo dva centy pod průměrným odhadem analytiků dotázaných agenturou Reuters. Akcie firmy po zprávě oslabily o dvě procenta a od počátku roku ztrácejí už 21 procent.

Celkové tržby Yahoo! zůstaly beze změny na 1,04 miliardy dolarů (téměř 26 miliard korun). Náklady na získávání nových uživatelů a zvýšeného provozu vzrostly proti loňsku téměř pětinásobně na 200 milionů dolarů. Yahoo! nyní vyvíjí obsahovou náplň své mobilní platformy, s jejíž pomocí chce rozšířit záběr a přitáhnout další uživatele.