Hodnota bannerové reklamy v červenci proti předchozímu měsíci klesla o 23 procent na 397,2 milionu korun. Největším zadavatelem byl opět internetový obchodník Internet Mall. Vyplývá to z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere.
Meziročně bannerová reklama v ceníkovém srovnání zaznamenala pokles o šest procent. Za obchodníkem Internet Mall, který v červenci využil reklamní prostor v hodnotě 22,5 milionu korun, se v žebříčku zadavatelů dále umístil Procter&Gamble s inzercí v hodnotě 13,6 milionu korun a za ním Skrz.cz, která využila reklamní prostor v hodnotě 12,7 milionu korun.
Desítka největších provozovatelů vystavila on-line inzerci v ceníkové hodnotě 361,2 milionu korun, z toho nejvíce Seznam.cz se 147,7 milionu korun.
AdMonitoring sleduje reklamní investice do plošné reklamy na internetu. Zahrnuje tři zdroje: hlášení zapojených médií, nezávislý monitoring internetových médií a zpětnou kontrolu mediálních agentur. Hodnoty jsou uváděny v ceníkových cenách.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist