Rakouský výrobce energetických nápojů Red Bull se stále víc než nápojářskou firmou stává platformou pro zážitky a následně jejich mediálním domem.

Společnost loni utržila 5,1 miliardy eur, prodala 5,6 miliard svých plechovek. Pokračovala v rozvoji svých sportovních a hudebních projektů. Rozšiřovala sponzoring sportovců, klubů a akcí. Ty dříve sloužili víc jako reklama na drinky s červenými býky ve znaku. Dnes firmě přinášejí i zajímavý zdroj příjmů.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se