Americký Uber chystá přerod na všestrannou dopravní společnost. Původně začínal jako taxi služba, zkušenosti s dopravou milionů lidí denně teď zužitkuje při rozvážení spotřebního zboží, jako jsou potraviny nebo oblečení.

S dovážením balíčků firma už pár let experimentuje, nyní je připravena začít naostro. Na přelomu září a října Uber oznámí partnerství s desítkami amerických maloobchodů a módních značek, kterým zajistí rychlou dopravu zboží k zákazníkům. Informoval o tom server Recode, který se odkazuje na dva zdroje obeznámené se zaváděním novinky.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se