- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
ThinkTank HN
ThinkTank HN: Diesel od VW bych si dnes klidně koupil. Pomohlo by to totiž i Škodovce, říká Dlouhý
Můžeme očekávat adekvátní proměnu nejenom Volkswagenu ale celého automobilového průmyslu, říká ekonom Michal Mejstřík.
Jak se na aféru s podvodným softwarem dívají osobnosti ekonomiky a českého byznysu? Koupily by si dnes diesel od VW?
Zeptali jsme se třeba šéfů Hamé a Tatry nebo prezidenta Hospodářské komory.
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Téma: Volkswagen
Dotace z evropských peněz na pořízení elektroaut čeští podnikatelé v minulém měsíci definitivně rozebrali. Aby nedošlo k propadu poptávky, automobilky teď své klíčové klientele vychází s novými nabídkami vstříc. Firemní sektor koupí tři ze čtyř...
15. 11. 2024 ▪ 5 min. čtení
Netrápí se jen hlavní značka koncernu VW. Propouštět se chystá i tápající Audi, v Číně zmizí z aut čtyři kruhy
11. 11. 2024 ▪ 4 min. čtení
Manažerské přehmaty, které Volkswagenu lámou vaz. Proč musí automobilka propouštět a zavírat továrny?
8. 11. 2024 ▪ 7 min. čtení
Dusno ve VW. Za trápením nestojí jen dnešní problémy, ale desetiletí strukturálních problémů, říká šéf koncernu
5. 11. 2024 ▪ 5 min. čtení
Šéfdesignér VW, který navrhl Transporter: Máme nové technologie a staré regulace. Nevidím v tom žádný smysl
4. 11. 2024 ▪ 5 min. čtení
Téma: Volkswagen
Jak po dotacích nakopnout prodeje elektroaut? Jednou z cest jsou v cenících přiznané slevy pro podnikatele
Dotace z evropských peněz na pořízení elektroaut čeští podnikatelé v minulém měsíci definitivně rozebrali. Aby nedošlo k propadu poptávky, automobilky teď své klíčové klientele vychází s novými nabídkami vstříc. Firemní sektor koupí tři ze čtyř...
15. 11. 2024 ▪ 5 min. čtení
Netrápí se jen hlavní značka koncernu VW. Propouštět se chystá i tápající Audi, v Číně zmizí z aut čtyři kruhy
11. 11. 2024 ▪ 4 min. čtení
Manažerské přehmaty, které Volkswagenu lámou vaz. Proč musí automobilka propouštět a zavírat továrny?
8. 11. 2024 ▪ 7 min. čtení
Dusno ve VW. Za trápením nestojí jen dnešní problémy, ale desetiletí strukturálních problémů, říká šéf koncernu
5. 11. 2024 ▪ 5 min. čtení
Šéfdesignér VW, který navrhl Transporter: Máme nové technologie a staré regulace. Nevidím v tom žádný smysl
4. 11. 2024 ▪ 5 min. čtení
Vybíráme z HN
Pokud bude na Ukrajině příští rok mír, tak pravděpodobně přijde další válka, říká analytik
Na 50 tisíc vojáků shromáždili Rusové, aby vytlačili Ukrajince z ruského území u Kurska. Zároveň postupují ruské jednotky na Donbase a podle...
17. 11. 2024 ▪ 4 min. čtení
Ranní brífink
Česká ekonomika jako puberťák. Co to znamená a proč už bychom neměli očekávat pětiprocentní růst
Poslední čísla o vývoji české ekonomiky nepřinášejí nijak zvlášť optimistické čtení. Růst HDP se pohybuje jen lehce nad nulou, meziroční inflace...
18. 11. 2024 ▪ 13:58 min.
Kam zmizelo sebevědomí? ODS vypadá jako strana, která se chystá na porážku
Do voleb chybí ani ne rok, takže je dobré podívat se na kondici nejsilnější vládní strany, která drží většinu moci ve státě a jejíž předseda je...
18. 11. 2024 ▪ 4 min. čtení