Výdaje do internetové display reklamy v listopadu vzrostly meziročně o jedno procento na 740 milionů korun. Proti předchozímu měsíci stouply o 13 procent. Největším zadavatelem byl internetový obchod Alza.cz. Vyplývá to ze čtvrteční prezentace projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere.
Alza.cz v předvánočním měsíci utratila za bannerovou reklamu v ceníkových cenách 37 milionů korun. Na druhém místě skončil dovozce vozů koncernu VW Porsche s 18 miliony a třetí je internetový obchod Internet Mall rovněž s 18 miliony korun.
Mobilní reklama v roce 2018 předstihne reklamu na počítačích - čtěte ZDE
Blokování reklamy trápí všechny. Neexistuje však veřejná debata ani spolupráce - čtěte ZDE
Největší část z reklamních příjmů získal Seznam.cz, ke kterému putovalo 315 milionů. Vydavatelství Mafra zobrazilo na svých webech inzerci za 67 milionů a Economia za 66 milionů korun.
Video reklama dosáhla 130 milionů korun, což je dvojnásobek loňského listopadu. Tvořila téměř 18 procent celkových výdajů do display reklamy. Největší podíl získaly firmy Seznam, Prima a provozovatel Novy CET 21.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist