Internet měl v Číně sloužit zábavě a obchodu, čím dál víc se ale tamní uživatelé začínají zaobírat politikou, což komunistická vláda sleduje s nelibostí a poslední dobou víc a víc utahuje šrouby, říká v rozhovoru pro HN Američan Porter Erisman, který má s čínskou sítí bohaté zkušenosti.

Bývalý viceprezident pro marketing největšího čínského e-shopu Alibaba, který je s tržbami přesahujícími 12 miliard dolarů (přes 285 miliard korun) aktuální šestkou v globálním žebříčku internetových firem, sice on-line tržiště opustil už v roce 2008, o svém bývalém působišti ale stále přednáší, natočil o něm dokument a také napsal knihu, která nedávno vyšla i v češtině.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se