Internet měl v Číně sloužit zábavě a obchodu, čím dál víc se ale tamní uživatelé začínají zaobírat politikou, což komunistická vláda sleduje s nelibostí a poslední dobou víc a víc utahuje šrouby, říká v rozhovoru pro HN Američan Porter Erisman, který má s čínskou sítí bohaté zkušenosti.
Bývalý viceprezident pro marketing největšího čínského e-shopu Alibaba, který je s tržbami přesahujícími 12 miliard dolarů (přes 285 miliard korun) aktuální šestkou v globálním žebříčku internetových firem, sice on-line tržiště opustil už v roce 2008, o svém bývalém působišti ale stále přednáší, natočil o něm dokument a také napsal knihu, která nedávno vyšla i v češtině.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.