Česká ekonomika je v nejlepší kondici od krize, slevová spirála se ale točí dál. Podle dat poradenské společnosti Nielsen až 50 procent tržeb v oblasti spotřebního zboží tvoří slevové akce. U prodejců potravin a největších supermarketů je to dokonce až 60 procent.

"Přitom podle našich studií už dávno pro zákazníky není hlavním parametrem v nákupním rozhodování cena. Nejdůležitějším faktorem se stává to, zda v prodejně najdu to, co potřebuji," říká komerční ředitel Nielsenu Karel Týra.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se