Kdyby podle Zdeňka Brázdila před pěti lety někdo tvrdil, že podíl internetových sázek na sport oproti těm podaným v kamenných pobočkách bude dnes 9 : 1, měli by ho všichni za blázna. "Že internet takto zválcuje tradiční schéma, v němž si lidé šli ve čtvrtek podat tiket na víkend a v pondělí vybrat výhru, nečekal nikdo," říká pro HN Brázdil, šéf rozvoje společnosti Tipsport, jedničky na tuzemském trhu sportovních kurzových sázek.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se