Krizová komunikace je obvykle to poslední, s čím by se firmy chtěly potýkat. V některých případech je ale naopak žádoucí krizi aktivně vyvolat, protože zaručí pozornost médií. Svůj recept tento týden představil na odborném semináři Jan Hlaváč, majitel agentury Mediakom. Ta připravila kajícné video s odsouzeným softwarovým pirátem, který měl za úkol docílit dvou set tisíc zhlédnutí videa se svou "zpovědí".
Hlaváč mluví za protipirátskou alianci BSA, jejíž kampaně byly kontroverzní už v minulosti. "BSA má varovat, že softwarové pirátství je nebezpečné. Cíl je splněn," dodal ke zvolené strategii Hlaváč. Ve svém vystoupení hájil názor, že řízená krizová komunikace pomáhá spoluvytvářet téma v médiích.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.