Se vzrůstajícím fenoménem analýzy velkých dat a softwaru pro strojové učení nastává věk personalizované reklamy. Marketingové firmy dokážou sledovat každý pohyb uživatele na internetu a často i mimo něj. Podle toho přizpůsobují prodejní nabídky jednotlivým lidem na míru a na základě jejich předešlého chování předvídají, co si nejspíš na síti v budoucnu koupí.
Personalizovaná reklama není jen doménou globálních technologických velikánů, jako jsou Google nebo Facebook. Nově představená česká firma Colpirio sice vznikla teprve před měsícem, třicítka jejích vývojářů přitom už přes rok vyvíjí software pro cílený prediktivní marketing.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.