Kolem stolu v pražském baru El Mágico sedí skupina deseti mladých lidí. Místo piva mají před sebou minerálku nebo kávu a bedlivě poslouchají. Jsou to místní barmani a servírky. Přišli do práce dříve, aby si poslechli školení o tom, jak a především proč nenalévat mladistvým. Netradiční besedu přímo v baru pořádá společnost Jan Becher – Karlovarská Becherovka jako součást kampaně Nezletilým nenalévám!, ve které propaguje odpovědné pití alkoholu. Se svou besedou o nenalévání alkoholu mladistvým navštívila likérka od loňského léta už skoro dva tisíce podniků po celé republice a proškolila okolo 7500 barmanů a členů obsluhy.

„Co uděláte, pokud k vám na bar přijde pro drink člověk, u něhož si nejste jisti věkem?“ ptá se skupiny barmanů Miroslav Benš, obchodní zástupce Karlovarské Becherovky, který školení vede. „Budu po něm chtít občanku,“ nejistě odpovídá jeden z barmanů. „Nebo jakýkoliv doklad totožnosti, například pas. Pokud se neprokáže, jednoduše nenalévejte,“ doplňuje své kurzisty Benš a připomíná, že podniku, který nalije nezletilému, hrozí pokuta až půl milionu korun.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.