Americká značka Forever 21 se chystá na český trh. První pobočku otevře v Praze. Zařadí se tak mezi další módní společnosti, jako jsou H&M, Zara nebo Topshop, které se v Česku specializují na tzv. fast fashion – tedy módu, která se snaží kopírovat trendy z přehlídkových mol co možná nejrychleji a za nízkou cenu.
Rychle se měnící móda přitom udává tempo oděvního průmyslu ve velké části světových zemí. "Právě fast fashion řetězce dokážou ušít kousky podobné těm z pařížských a milánských přehlídek, které jsou přitom cenově dostupné pro většinovou společnost. Hlad po takovém typu módy tu rozhodně bude ještě dlouho," říká kreativní ředitel Mercedes-Benz Fashion Weeku Lukáš Loskot, kterého proto nástup nových značek s "rychlou módou" na český trh nepřekvapuje.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
 - Možnost kdykoliv zrušit
 - Odemykejte obsah pro přátele
 - Všechny články v audioverzi + playlist
 
			
			Přidejte si Hospodářské noviny
			mezi své oblíbené tituly
			na Google zprávách.
		
															
			
		










