České pivovary věnují letním hudebním festivalům více pozornosti než kdy dřív. Vedle prodeje části své produkce je pro ně důležitější zapůsobit na desítky tisíc návštěvníků. Do marketingu investují miliony a přemýšlejí, jak přijít s něčím novým. 

Hlavně z velkých festivalů tak například postupně mizí desítka načepovaná do měkkých plastových kelímků. Pivovary místo toho staví "mobilní" hospody, rozšiřují pivní nabídku nebo prodávají pivo do skla.

"Pro festivaly jsme vytvořili koncept Top Hospoda, kde je pohodlné sezení a pivo se čepuje do skla. Věnujeme se i ekologickým aspektům a stále častěji využíváme vratné kelímky na pivo," uvádí Petr Samec, mluvčí Budějovického Budvaru. Pivo jihočeského pivovaru se letos točí na více než pěti desítkách hudebních festivalů a posiluje zastoupení na hudebních akcích na Slovensku. 

Zbývá vám ještě 70 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se