Diskontním prodejnám Penny Market loni v Česku klesl zisk o 21 procent na 415 milionů korun. Tržby řetězce stouply o dvě procenta na 32,1 miliardy korun. Vyplývá to z účetní závěrky společnosti.
V dalších letech firma podle zprávy předpokládá obdobný rozvoj prodejní sítě při stejném prodejním konceptu. Loni řetězec dokončil projekt přestavby stávající sítě prodejen. "V roce 2016 plánuje společnost pokračovat v další modernizaci prodejen a investovat do dalšího nárůstu prodejní sítě," uvádí zpráva.
Diskonty Penny market na začátku roku uvedly, že investují v dalších dvou letech do modernizace všech svých prodejen v Česku zhruba 2,7 miliardy korun. Společnost také uvedla, že zatím neplánuje v Česku spustit internetový obchod.
Penny patří společně se supermarkety Billa do německé obchodní skupiny REWE Group. První prodejnu otevřel Penny Market v Česku v roce 1997. Na konci loňského roku měl v ČR 357 obchodů. Penny patří do první pětky největších tuzemských řetězců spolu s Kauflandem, Albertem, Teskem a Lidlem.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist