Diskontním prodejnám Penny Market loni v Česku klesl zisk o 21 procent na 415 milionů korun. Tržby řetězce stouply o dvě procenta na 32,1 miliardy korun. Vyplývá to z účetní závěrky společnosti.

V dalších letech firma podle zprávy předpokládá obdobný rozvoj prodejní sítě při stejném prodejním konceptu. Loni řetězec dokončil projekt přestavby stávající sítě prodejen. "V roce 2016 plánuje společnost pokračovat v další modernizaci prodejen a investovat do dalšího nárůstu prodejní sítě," uvádí zpráva.

Diskonty Penny market na začátku roku uvedly, že investují v dalších dvou letech do modernizace všech svých prodejen v Česku zhruba 2,7 miliardy korun. Společnost také uvedla, že zatím neplánuje v Česku spustit internetový obchod.

Penny patří společně se supermarkety Billa do německé obchodní skupiny REWE Group. První prodejnu otevřel Penny Market v Česku v roce 1997. Na konci loňského roku měl v ČR 357 obchodů. Penny patří do první pětky největších tuzemských řetězců spolu s Kauflandem, Albertem, Teskem a Lidlem.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist