Diskontním prodejnám Penny Market loni v Česku klesl zisk o 21 procent na 415 milionů korun. Tržby řetězce stouply o dvě procenta na 32,1 miliardy korun. Vyplývá to z účetní závěrky společnosti.

V dalších letech firma podle zprávy předpokládá obdobný rozvoj prodejní sítě při stejném prodejním konceptu. Loni řetězec dokončil projekt přestavby stávající sítě prodejen. "V roce 2016 plánuje společnost pokračovat v další modernizaci prodejen a investovat do dalšího nárůstu prodejní sítě," uvádí zpráva.

Diskonty Penny market na začátku roku uvedly, že investují v dalších dvou letech do modernizace všech svých prodejen v Česku zhruba 2,7 miliardy korun. Společnost také uvedla, že zatím neplánuje v Česku spustit internetový obchod.

Penny patří společně se supermarkety Billa do německé obchodní skupiny REWE Group. První prodejnu otevřel Penny Market v Česku v roce 1997. Na konci loňského roku měl v ČR 357 obchodů. Penny patří do první pětky největších tuzemských řetězců spolu s Kauflandem, Albertem, Teskem a Lidlem.

Související
Newsletter

Byznys

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?

Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.

Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru