Nejposlouchanější rozhlasovou stanicí v Česku bylo ve druhém a třetím čtvrtletí Rádio Impuls. Počet jeho denních posluchačů se proti pololetí mírně zvýšil o tři tisíce na 969 tisíc lidí. Vyplývá to z aktuálního výzkumu Radioprojekt, jehož výsledky ve středu zveřejnily agentury STEM/MARK a Median. 

Na druhém místě zůstala i přes pokles o 19 tisíc posluchačů Frekvence 1 s 872 tisíci posluchači, na třetí místo se posunul Radiožurnál Českého rozhlasu, který posílil o 27 tisíc na 862 tisíc lidí. Evropa 2 se naopak po poklesu o 24 tisíc posluchačů na 835 tisíc propadla na čtvrté místo.

Nejposlouchanější regionální stanicí je i nadále Blaník, i když mu klesl počet posluchačů o 35 tisíc na 601 tisíc denně. Následují Country radio a Rádio beat.

HNBYZNYS NA TWITTERU

Byznysovou rubriku Hospodářských novin  najdete také na Twitteru.

Čisté investice do rozhlasové reklamy ve třetím čtvrtletí meziročně vzrostly o 1,3 procenta na 253 milionů korun. Nejvíce rostla inzerce v oblasti čerpacích stanic, průmyslových podniků a náboru zaměstnanců. Meziročně silné reklamní investice rádia čekají i v listopadu a prosinci.

Největší obchodní rádiovou sítí zůstává Radiohouse společností Lagardere a Media Bohemia s podílem 51 procent, následuje Radio United se stanicemi jako Beat, Country Rádio nebo Kiss s 23,8 procenta a Český rozhlas, který má 23,1 procenta.

Týdenní zásah rádií poklesl o 0,8 procentního bodu na 84,4 procenta populace. Týdně rádia poslouchalo téměř 7,5 milionu Čechů. Lidé v průměru během týdne poslouchali 2,03 stanice.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist