Pro Ivo Kaštana jsou motorky vším. Devětkrát se na nich účastnil Rallye Dakar, dojel závod z Paříže do Pekingu, od roku 2009 je dokonce světovým rekordmanem, když na maličké motorce Honda Monkey uháněl po Bonnevilleské solné pláni v USA rychlostí přes 160 kilometrů za hodinu. Dnes už sice nezávodí, ale rekreačně prý na motorkách jezdí prakticky denně. Navíc mu dvoukolové stroje přinášejí obživu. Ve své dílně ve Velkém Meziříčí je montuje a renovuje.
V posledních letech si ale připustil, že stárne, a začal uvažovat, co bude, až přes motorku nepřehodí kvůli bolavým kloubům nohu. Navíc poznal i několik lidí, kteří už kvůli vážnému úrazu na motorce jezdit nemohou. A tak přišel s konceptem Ride-e – elektrické tříkolky složené z řídítek s pohonem a z upraveného vozíku se sportovní sedačkou.
"Zrálo to ve mně delší dobu. Jednou jsem například jel do města nakoupit a cestou jsem potkal paní na elektrickém invalidním vozítku. No a když jsem jel zpět, tak jsem ji potkal znovu, pořád ještě na cestě tam. Takový vozík totiž jede maximálně šest kilometrů v hodině," popisuje Kaštan.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.