Švédský módní řetězec Hennes & Mauritz (H&M) rozjíždí nové obchody Arket. Chce prodávat nadčasové dámské, pánské i dětské oblečení a věci do domácnosti různých značek. V některých prodejnách bude kavárna a restaurace. Zboží bude trochu dražší, než jsou lidé v H&M zvyklí. Například cena pánské košile začne přibližně na tisíci korunách. 

"Jsme přesvědčení, že náš výběr více značek pod jednou střechou je pro zákazníky mnohem pohodlnější během nakupování," říká kreativní ředitelka Arketu Ulrika Bernhardtzová pro internetový portál Businessoffashion. První prodejnu H&M otevře na londýnské Regent Street během podzimu, následovat bude Brusel, Kodaň a Mnichov. Zboží nové značky bude řetězec také prodávat on-line na osmnácti evropských trzích.  

"Poohlížíme se ve více městech, ale naším hlavním trhem bude Evropa, proto začínáme tady," uvádí marketingový ředitel Arketu Lars Axelsson. 

Zbývá vám ještě 60 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se