Restaurace a kavárny dostanou v českých obchodních centrech více prostoru. Češi si zvykli v obchodních centrech utrácet za večeře nebo kávu, a centra jim proto jdou naproti a takzvané food court, tedy místa s několika restauracemi a sezením, chtějí rozšířit. "Podle našich odhadů se restaurace, kavárny a bary v obchodních centrech podílí na celkových tržbách asi z deseti procent. Jsou důležité proto, že díky nim zákazník zůstane v centru déle a více utratí," popisuje Jan Kotrbáček, vedoucí pronájmu společnosti Cushman & Wakefield, která v Česku spravuje 14 center.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.