Novým generálním partnerem první fotbalové ligy se stala společnost HET, vyrábějící nátěrové hmoty. Její jméno v názvu soutěže nahradí společnost ePojisteni.cz, která se rozhodla sponzorství ligy předčasně ukončit. Smlouva mezi ligou a HET byla uzavřena na rok, jelikož od sezony 2018/2019 je už uzavřená smlouva s firmou Fortuna.

"Jsem nesmírně rád, že se podařilo v nelehké době sehnat k lize generálního partnera s takovým časovým předstihem před startem sezony. Jsme rádi, že se s českou ligou spojuje tradiční česká společnost. Věřím, že spolupráce neskončí jen u jedné sezony, ale že když se osvědčí, najdeme způsob, jak dále spolupracovat," řekl novinářům předseda Ligové fotbalové asociace Dušan Svoboda.

Obě strany se rozhodly nekomentovat finanční podmínky smlouvy. Jde však o nejvyšší částku, jakou kdy HET vydal na propagaci své značky. Bývalí generální partneři podle médií platili zhruba 40 až 60 milionů korun.

Připravujeme podrobnosti.