Češi rádi podporují potřebné. Vyplývá to z aktuálního průzkumu agentury Insight Lab pro neziskové sdružení Fórum dárců. Téměř 50 % lidí si v posledních dvou letech koupilo originální předmět od neziskové organizace, 35 % poslalo alespoň jednu dárcovskou SMS. A téměř 20 % dárců poslalo svůj finanční dar příkazem k úhradě. Více než 50 % dárců navíc uvažuje, že oblíbenou neziskovou organizaci podpoří v charitativní crowdfundingové kampani. Pro 35 % respondentů je důležité, aby je charitativní crowdfundingový projekt zaujal, především nesmí být nudný a musí z něj být zřejmé, že skutečně pomůže potřebným.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.