Češi rádi podporují potřebné. Vyplývá to z aktuálního průzkumu agentury Insight Lab pro neziskové sdružení Fórum dárců. Téměř 50 % lidí si v posledních dvou letech koupilo originální předmět od neziskové organizace, 35 % poslalo alespoň jednu dárcovskou SMS. A téměř 20 % dárců poslalo svůj finanční dar příkazem k úhradě. Více než 50 % dárců navíc uvažuje, že oblíbenou neziskovou organizaci podpoří v charitativní crowdfundingové kampani. Pro 35 % respondentů je důležité, aby je charitativní crowdfundingový projekt zaujal, především nesmí být nudný a musí z něj být zřejmé, že skutečně pomůže potřebným.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se