Český vývojář Geewa vstoupil se svou mobilní hrou Smashing Four na americký trh. Počet hráčů by se měl celosvětově do konce roku zvýšit ze současných 100 tisíc zhruba na půl milionu denně. Uvedl to zakladatel Geewy Miloš Endrle.
Geewa se etablovala svým kulečníkem Pool Live Tour na Facebooku. Hra měla v době svého vrcholu 2,5 milionu hráčů denně a celkově od vzniku v roce 2012 si ji zahrálo přes 100 milionů lidí.
Se vstupem KKCG podnikatele Karla Komárka do Geewy před čtyřmi lety se společnost zcela přeorientovala na mobilní hry. Smashing Four, ve které hráči ovládají hrdiny bojující mezi sebou na bázi kulečníkové fyziky, uvedla firma loni v létě na českém trhu a na podzim v Evropě. Od konce ledna je hra dostupná celosvětově v obchodech Apple i Google.
🔊SOUND ON
— Smashing Four (@SmashingFour) 21. března 2018
For some strange reason, Paladin thinks the best way to show some ❤️ love to his pals is to smash them with his hammer 🙄🔨.
Although a bit unorthodox, this hammer-hitting procedure is famous for its ✨miraculous healing effect.
Watch our short tutorial below! pic.twitter.com/ZRHKd1zmyW
"Na rozdíl od Pool Live Tour, které hráli zejména hráči z asijských a afrických zemí, se u Smashing Four zaměřujeme na lukrativnější uživatele z USA a západní Evropy," uvedl Endrle. Podotkl, že výnosy Smashing Four již překonaly Pool Live Tour.
Trh s bezplatnými hrami pro mobilní telefony se od her pro PC a herní konzole výrazně liší. Mobilní trh je založený na permanentní marketingové kampani a využívání analytických dat o chování hráčů. "V současnosti investujeme do marketingu 300 tisíc dolarů měsíčně a do konce roku bychom se chtěli dostat až na milion dolarů měsíčně," dodal Endrle.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.