Devátý ročník soutěže o nejkreativnější reklamu Piaf vyhráli Indové s kampaní #PowerlessQueen.

Tou upozorňují na to, že indické ženy trpí neúctou, ponižováním nebo násilím.

"Rozhodování o Grand Prix bylo rozhodně historicky nejdelší za dobu devítileté existence Piaf. Více než hodinu trvalo, než se porotci přiklonili k indické variantě. Ale bylo to těsné," říká Marek Hlavica, ředitel soutěže.

Oceněná indická reklama

Češi si odnesli šest z 32 medailí. Z toho čtyři získala kampaň Češi, děkujeme! neziskové organizace Člověk v tísni. Ta nechala minulý rok na podzim v Praze, Brně a Ostravě vylepit desítky billboardů se vzkazem psaným v arabštině, barmštině, perštině a ukrajinštině.

Po několika dnech se ukázalo, že vzkazy skrývají poděkování syrské holčičky Amal, afghánského učitele Mohammada, Ukrajince Rudolfa a barmského dobrovolníka The Mawa Čechům za to, jak jim svými příspěvky přes Člověka v tísni pomohli ve složité životní situaci.

Oceněná reklama Člověk v tísni

Několik ocenění si odnesl také reklamní spot O2 k připomenutí roku 1989 nazvaný Svoboda není samozřejmost.

Reklamní spot 02 k připomenutí roku 1989

Oceněná indická reklama

Oceněná reklama Člověk v tísni

Reklamní spot 02 k připomenutí roku 1989

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist