Devátý ročník soutěže o nejkreativnější reklamu Piaf vyhráli Indové s kampaní #PowerlessQueen.
Tou upozorňují na to, že indické ženy trpí neúctou, ponižováním nebo násilím.
"Rozhodování o Grand Prix bylo rozhodně historicky nejdelší za dobu devítileté existence Piaf. Více než hodinu trvalo, než se porotci přiklonili k indické variantě. Ale bylo to těsné," říká Marek Hlavica, ředitel soutěže.
Oceněná indická reklama
Češi si odnesli šest z 32 medailí. Z toho čtyři získala kampaň Češi, děkujeme! neziskové organizace Člověk v tísni. Ta nechala minulý rok na podzim v Praze, Brně a Ostravě vylepit desítky billboardů se vzkazem psaným v arabštině, barmštině, perštině a ukrajinštině.
Po několika dnech se ukázalo, že vzkazy skrývají poděkování syrské holčičky Amal, afghánského učitele Mohammada, Ukrajince Rudolfa a barmského dobrovolníka The Mawa Čechům za to, jak jim svými příspěvky přes Člověka v tísni pomohli ve složité životní situaci.
Oceněná reklama Člověk v tísni
Několik ocenění si odnesl také reklamní spot O2 k připomenutí roku 1989 nazvaný Svoboda není samozřejmost.
Reklamní spot 02 k připomenutí roku 1989
Oceněná indická reklama
Oceněná reklama Člověk v tísni
Reklamní spot 02 k připomenutí roku 1989
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist