V posledních letech se i v Česku těší velké popularitě malé batohy Kånken od švédské značky Fjällräven. Původně je značka na trh uvedla v roce 1978 a byly určeny pro malé děti jako školní batohy. Dnes - po čtyřiceti letech - je z nich globální produkt a tahoun tržeb této jinak outdoorové značky zaměřené na stany, krosny, spací pytle a oblečení do přírody.

Fjällräven uvádí, že těchto batohů se dosud celosvětově prodalo přes tři miliony kusů. Více než děti dnes Kånkeny nosí zejména mladá generace lidí mezi 15 a 30 lety. Na některých trzích právě tento batoh přispívá k tržbám lokální pobočky dokonce více než polovinou.

Další úkrok Fjällrävenu do módního světa se odehrál před pár týdny. Šlo o oznámenou spolupráci se švédskou hipsterskou značkou Acne Studios.

Společně vytvořená limitovaná kolekce zaujala v minulých týdnech přední světová média, když o ní jako o výjimečné psaly Vogue, Esquire, Elle, GQ i zahraniční deníky.

Zbývá vám ještě 70 % článku

Co se dočtete dál

  • Které trhy jsou pro Fjällräven zásadní?
  • Jak se značce daří v Česku?
  • Čím se zviditelňuje?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se