Finanční skupina ČSOB, která je podle objemu aktiv dlouhodobě největší bankovní společností v Česku, plánuje spojit značky a služby pro klienty ČSOB a klienty, které obsluhuje na České poště pod svou obchodní značkou Poštovní spořitelna.
Záměr provozovat finanční služby na poště pod brandem ČSOB je součástí nové tříleté strategie skupiny.
Co se dočtete dál
- V textu se dále dočtete:
- Co spojení přinese klientům ČSOB a Poštovní spořitelny.
- Proč ke spojení značek dochází.
- Jaká situace panuje na bankovním trhu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.