V důsledku uzavření provozoven kvůli koronaviru přichází řada prodejců a poskytovatelů služeb každým dnem o významnou část svých tržeb. Záchranou může být pro řadu podnikatelů přechod na on-line prodej. Ten však skýtá řadu úskalí, ať už jde o nastavení obchodních podmínek, plnění nových povinností vůči spotřebitelům, řešení vratek či nastavení elektronického marketingu.

Michal Nulíček a Jan Tomíšek z advokátní kanceláře Rowan Legal vám na svém webináři radí, na co si při přechodu na on-line prodej dát pozor, co napsat do obchodních podmínek a jak postupovat, abyste svým nově získaným zákazníkům mohli bez rizika nabízet další produkty a služby.

Online rozhovor

Online rozhovor byl ukončen. Již nelze položit nový dotaz.
Luděk
Dobrý den, zabýváme se prodejem potravin a zvažujeme, jak řešit vrácené zboží (ne z důvodu reklamace, ale při vratce bez udání důvodu). U potravin není možné vrácené zboží opět prodat, protože nemáme jistotu, že kupující dodržel skladovací podmínky. Je přípustné, abychom nastavili poplatek při vrácení zboží ve výši hodnoty potravinářského zboží? Předem děkuji za odpověď.
Jan Štencl
Dobrý den, lze nějak zabránit zneužívání vrácení zboží do 14 dnů? Například když jeden zákazník za rok objedná 20 druhů různého zboží a poté všechno vrátí? S pozdravem Jan Štencl
Jirka
Dobrý den, jak mám postupovat, když mi zákazník vrací zboží, o kterém vím, že bylo při expedici v pořádku, jako poškozené a domáhá se slevy, nebo že mi ho vrátí a chce 100% ceny zpět? Děkuji

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist