V důsledku uzavření provozoven kvůli koronaviru přichází řada prodejců a poskytovatelů služeb každým dnem o významnou část svých tržeb. Záchranou může být pro řadu podnikatelů přechod na on-line prodej. Ten však skýtá řadu úskalí, ať už jde o nastavení obchodních podmínek, plnění nových povinností vůči spotřebitelům, řešení vratek či nastavení elektronického marketingu.
Michal Nulíček a Jan Tomíšek z advokátní kanceláře Rowan Legal vám na svém webináři radí, na co si při přechodu na on-line prodej dát pozor, co napsat do obchodních podmínek a jak postupovat, abyste svým nově získaným zákazníkům mohli bez rizika nabízet další produkty a služby.
Online rozhovor
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist