Internetoví obchodníci se v době koronavirové krize vyrovnali s razantním nárůstem objednávek, jaký byl dosud obvyklý jen v období předvánočních špiček. A zároveň nakročili do světa, který už bude fungovat jinak.
Nástup technologických a organizačních novinek se urychluje. Stále noví zákazníci objevují kouzlo objednávání zboží v elektronických obchodech i poté, kdy vláda uvolnila opatření proti šíření onemocnění covid-19. I dosud váhající prodejci proto vstupují do on-line prostředí nebo v něm svoji působnost rozšiřují.
Jak vlastně rychle založit internetový obchod? Které produkty má smysl prodávat on-line? Jak správně řídit sklad, přepravu, vratky a další související činnosti? Kdy se na to všechno vyplatí najmout externí služby? O těchto i dalších tématech diskutovali v pátek 29. května experti v on-line debatě vydavatelství Economia a měsíčníku Logistika.
Diskuse se zúčastnili ředitel logistiky společnosti Dámejídlo.cz Aleš Ječmen, obchodní a marketingový ředitel společnosti Gebrüder Weiss Jan Kodada, šéf a spoluzakladatel společnosti Skladon Konstantin Margaretis, partner společnosti Logio Tomáš Formánek a šéf logistiky internetového obchodu Bonami Jan Klička.
Otázky na učinkující mohli pokládat i čtenáři, dotazy jsou k vidění dole pod článkem.
Online rozhovor
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist