Každý desátý člověk v Česku omezuje podle nedávného průzkumu agentury Ipsos ve svém jídelníčku maso nebo ho nejí vůbec, v jiných zemích světa je podíl takovýchto lidí ještě vyšší. Do boje světových potravinářů, kdo nabídne vegetariánům, veganům nebo takzvaným flexitariánům lepší výrobek, vyrazilo i Nestlé. Tedy firma, která tradičně vydělává na čokoládě a bonbonech. "Sladkosti se mohou stát minoritním produktem a nebylo by to poprvé," říká v rozhovoru pro HN o změnách ve směřování byznysu Nestlé Torben Emborg, generální ředitel firmy pro Česko a Slovensko.
Nestlé mám spojené s čokoládou, je to stále hlavní produkt?
Ne nutně, záleží na zemi. Portfolia v jednotlivých státech se liší.
A v Česku?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.