Sportobchod.cz založili kamarádi Josef Mech a Martin Došek už v roce 2002. Po škole tehdy balili objednávky sportovního vybavení u rodičů v garáži a rozesílali je po Česku. O osmnáct let později platí jejich e-shop za místo, kam chodí nakupovat ti, co to se sportem myslí vážně.
Na jejich obsluhu mají Mech s Doškem 110 zaměstnanců, míří k půlmiliardovému obratu, ebitda jejich marže se pohybuje na pěti procentech a mimo československý trh jsou úspěšní v Německu, Rakousku nebo Švýcarsku. A před Vánoci chtějí vstoupit na další trh – maďarský.
V českém e-commerce prostředí jsou zkrátka i jiné úspěšné e-shopy než jen giganti jako Mall.cz či Alza. Připomeňte si některé z nich v našem předvánočním seriálu a zjistěte, jak se jim daří.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.