Pandemie koronaviru má i některé pozitivní dopady. Firmy během jarního lockdownu zlepšily zákaznický servis a lidé jsou s nimi spokojenější. Pozitivnější hodnocení než loni mají podle průzkumu s názvem V nouzi poznáš společnosti KPMG dvě třetiny značek. Polepšily si zejména restaurace a rychlá občerstvení a firmy z oblasti retailu a logistiky.
"Zásadní změny proběhly ve využití digitálních kanálů, posílila společenská odpovědnost firem a péče o loajalitu zákazníků. Obecně se značky snažily být vstřícnější," vysvětluje důvody zákaznické spokojenosti Tomáš Potměšil z KPMG.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.