Dostat se v roce 2013 na Výstavu stanů bylo prakticky nemožné. V době jejího pořádání totiž Prahu i velkou část republiky zasáhly masivní povodně. Kvůli zatopenému metru a komplikované dopravě se návštěvnost v červnu propadla na naprosto mizivá čísla. "Byli jsme v situaci, kdy jsme měli v hale každý den víc zaměstnanců než návštěvníků," popisuje situaci Jaroslav Skalka z firmy 4camping, která výstavu pořádá.

Skalka se přitom se svým společníkem Petrem Burianem začal na organizaci tradiční akce podílet teprve o rok dříve. Dnes tuto negativní zkušenost označuje za skutečný odrazový můstek jejich podnikání. To táhne především e-shop s nejširší nabídkou outdoorového sortimentu v Česku, jehož tržby za loňský rok přesahují 330 milionů korun a v roce 2019 zvítězil v zákaznické anketě Shop roku v kategorii kvality. Váže se k němu síť celkem čtrnácti prodejen různých typů a zaměření a zaměstnává 75 stálých pracovníků, k nimž se přes léto připojuje 250 brigádníků na zajištění výstavy.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se