Přepravní start-up Liftago si na loňský rok naplánoval růst tržeb o 50 procent, nástup pandemie ale místo toho srazil hodnotu jeho přeprav o 34 procent na 265 milionů korun. "Covid nás stál několik desítek milionů korun, dlouhodobě nám ale pomůže urychlit plánovaný přechod do platformy nejen pro přepravu lidí, ale i věcí," řekl k výsledkům jeden ze zakladatelů a ředitel Liftaga Ondřej Krátký.

Doručování zboží loni Liftagu vzrostlo o šest tisíc procent, celkem firma obsloužila přes půl milion koncových zákazníků, z toho přes 600 firemních partnerů logistiky. 

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se