Přepravní start-up Liftago si na loňský rok naplánoval růst tržeb o 50 procent, nástup pandemie ale místo toho srazil hodnotu jeho přeprav o 34 procent na 265 milionů korun. "Covid nás stál několik desítek milionů korun, dlouhodobě nám ale pomůže urychlit plánovaný přechod do platformy nejen pro přepravu lidí, ale i věcí," řekl k výsledkům jeden ze zakladatelů a ředitel Liftaga Ondřej Krátký.
Doručování zboží loni Liftagu vzrostlo o šest tisíc procent, celkem firma obsloužila přes půl milion koncových zákazníků, z toho přes 600 firemních partnerů logistiky.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.