Finanční skupina PPF se ještě před tragickou smrtí svého zakladatele Petra Kellnera rozhodla víc otevřít a lépe komunikovat s veřejností. Nyní má tento směr i viditelnou podobu: nové webové stránky, na kterých je víc textů, barevné fotografie rozesmátých manažerů a poprvé i unikátní video, na kterém Kellner mluví o práci, charitě a úspěších firmy.
Na homepagi webu v modrých firemních barvách vítá návštěvníky čtveřice zaměstnanců, v jejímž čele je finanční ředitelka Kateřina Jirásková, stojící vedle hlavního právníka firmy Lubomíra Krále. Stránka také obsahuje citát zakladatele Kellnera. Ve spodní části stránky je zase fotografie a citát akcionáře PPF Jeana‑Pascala Duvieusarta. Web pro PPF vytvořila digitální agentura Symbio, jež získala řadu ocenění a podílela se na digitálních kampaních firem jako HBO, Mattoni, ČSOB nebo Avast.
Dva dny po spuštění webu PPF překvapila tím, že na stránky umístila profil zakladatele Kellnera, jehož součástí je i video vytvořené částečně z jeho vystoupení před zaměstnanci (na celé video se můžete podívat na webu PPF). Zakladatel na záznamu začíná tím, že je introvert, který chrání své soukromí a soukromí rodiny. O sobě hovoří jako o „pravicovém člověku se silným sociálním cítěním“.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.