Aures Holdings, který v Česku provozuje síť autobazarů AAA Auto, míří na západ. Evropu chce dobýt s on-line prodejem aut, na který si během pandemie část zákazníků zvykla. Do expanze firma investuje 2,6 miliardy korun. Pod značkou Driverama společnost vybuduje síť mikropoboček z kontejnerů. Ty umístí třeba k nákupním centrům.

„V roce 2025 počítáme s prodejem přibližně 100 tisíc vozidel ročně při obratu 25 miliard korun,“ popisuje v rozhovoru pro HN Stanislav Gálík, ředitel pro inovace Aures Holdings. Ten je zároveň duchovním otcem projektu a také předsedou představenstva Driveramy. V červenci firma začne v Německu auta vykupovat. Prodej vozů pak spustí v příštím roce. Gálík v rozhovoru popisuje detailní plány i čím se bude lišit proti konkurenci.

HN: Jak projekt expanze do západní Evropy vznikl?

Projekt se nám rodil v hlavách dlouhou dobu. Věděli jsme, že je naše expanze na západ nevyhnutelná. Věděli jsme i to, že máme vše, abychom na trhu uspěli – od velkého množství dat přes vlastní datové modely až po obchodní know-how. Tedy víme, kde auto koupit a kde auto prodat, abychom na něm dokázali vytvořit zisk. Věděli jsme, že půjdeme na západ a pokud možno s nízkými vstupními náklady. Navíc covid neskutečně urychlil změny nákupního chování. Ještě v 2019 většina průzkumů ukazovala, že nákup vozidla čistě on-line zvažuje jen jedno až dvě procenta lidí. Minulý rok to už bylo podle odhadů 20 až 30 procent.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.

Newsletter

Byznys

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?

Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.

Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru