Výroba oděvů i obuvi by se měla obejít bez syntetických materiálů a používat výhradně přírodní – hlásá Eric Liedtke. Americký topmanažer do konce roku 2019 v představenstvu německého výrobce sportovních oděvů a obuvi Adidas odpovídal za jeho značky. Kvůli sporům s výkonným šéfem Kasperem Rørstedem však odešel. Nyní se do byznysu, v němž se dobře vyzná, vrací. A Dánovi Rørstedovi chystá odplatu. S několika společníky založil v americkém Portlandu start-up Unless Collective zaměřený na pouliční módu.

Značka je na světě druhý týden, ale na své webové stránce zatím žádné produkty nenabízí, konstatuje odborný server FashionUnited.de. Unless Collective (zkráceně Unless) hodlá svoji první kolekci pouličních oděvů představit letos na podzim. Nabídka má zahrnovat také mikiny s kapucemi, svrchní flanelové košile či trička s potiskem. Vše vzniká v úzké spolupráci s návrháři z Portlandu, jenž leží ve státě Oregon na západním pobřeží USA. Na přípravě dalších limitovaných kolekcí se mají podílet návrháři z dalších amerických měst.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se