Češi jsou coby dárci stále štědřejší. I přes covidovou pandemii na dobročinné účely přispěla téměř polovina národa, konkrétně 41 procent Čechů, což je o pět procentních bodů víc než v předchozím roce. Nejčastěji si Češi kupovali produkt, z něhož šel výtěžek na dobrou věc, darovali věci nebo poskytli finanční příspěvek na dobročinné účely. Zjistil to výzkum společnosti Ipsos pro Asociaci společenské odpovědnosti, který HN exkluzivně přinášejí.
Pomáháme firmám orientovat se v udržitelném podnikání
Text vznikl ve spolupráci s Asociací společenské odpovědnosti.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist