Už jen měsíc můžou diváci internetových televizí volně přetáčet reklamy při zpětném sledování programů skupiny Prima. Mediální skupina podnikatele Ivana Zacha si u poskytovatelů tzv. IPTV vymohla od června zákaz této oblíbené funkce. Prima tvrdí, že kvůli tomu přichází o možné příjmy z neodvysílané reklamy. A teď navíc spouští kampaň, kterou chce uživatelům vysvětlit, proč by neměli inzertní bloky přeskakovat.

„Naším cílem je veřejnosti vysvětlit, že jejich zhlédnutí reklamy je pro nás důležité. V posledních letech se počet domácností, které využívají IPTV, téměř ztrojnásobil,“ říká Lukáš Kubát, ředitel pro strategii skupiny Prima. „Situace, kdy se nám snižuje objem odsledované reklamy a zároveň rostou náklady na výrobu našich pořadů v důsledku zdražování na trhu, byla pro nás, skupinu Prima, již neúnosná,“ dodal s tím, že přetáčení reklamy je pro mediální společnost hrozbou. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se