Kvůli problémům na evropských letištích přibývá cestujících, kteří mají nárok na kompenzace za zrušený či zpožděný let. Letiště už měsíce sužuje nedostatek zaměstnanců a situace se stále nelepší. „Podle našich dat se počet zrušených letů v Evropě během června v porovnání s květnem tohoto roku téměř zdvojnásobil,“ říká mluvčí prodejce letenek Kiwi.com Nina Černá.

Poškození cestující si mohou žádat nejen o refundace, ale i kompenzace. Často však nevědí, na co mají nárok a za jakých podmínek. Aerolinky jim to navíc neulehčují. „Letecké společnosti velmi často tyto své povinnosti neplní vůbec nebo je zanedbávají,“ uvádí Tomáš Zimolka z advokátní kanceláře Krejčí, Rajf & partneři.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se