Popularita seznamovací aplikace Tinder narazila na pomyslný strop. Po deseti letech provozu se jí nedaří nalákat nové uživatele z mladších řad. Generace Z, tedy lidé narození po začátku nového tisíciletí, dávají přednost jiným způsobům seznamování. Tinder proto novou dekádu svého fungování zasvětí inovacím, které by mladé lidi mohly přilákat.

Tinder se krátce po svém spuštění v roce 2012 stal velmi oblíbeným místem k seznamování zejména pro mladé lidi, kteří trávili více a více času na chytrých telefonech. Mobilní aplikace funguje na jednoduchém principu přijímání a odmítání potenciálních partnerů potažením doprava nebo doleva. Nahradila tak internetové seznamky, na které lidé chodili přes počítače.

Dlouhodobě rostoucí oblíbenost Tinderu se ale zarazila. Počty stažení aplikace v roce 2021 klesly o pět procent na 70,7 milionu, uvádí deník Financial Times. Na trhu se totiž objevila konkurence, zejména Bumble a dva roky starý start-up Thursday, které na rozdíl od Tinderu rostou.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.