Desítky let tvoří fotbal a sázení na něj oboustranně výhodné partnerství. Fanoušci se nechávají zlákat vidinou rychle vydělaných peněz a sázkové kanceláře se o ně přetahují mimo jiné i tím, že za stovky milionů korun sponzorují fotbalové kluby. Éra bezstarostnosti jim ale v mnoha evropských zemích skončila. Nejnověji se rozhodla omezit vazby na sázkařský byznys i největší fotbalová liga na světě, anglická Premier League.
Kluby slavné soutěže si ve čtvrtek odhlasovaly, že loga sázkových kanceláří nesmí být na přední straně dresů. To je vzhledem k velikosti a viditelnosti nejlukrativnějším místem, které sponzoři mohou na dresu obsadit. Zákaz začne platit za tři roky, od sezony 2026/2027. Finanční dopady mohou být zásadní. Reklamu na sázkařské firmy sice budou dále moci umisťovat na rukávy nebo reklamní panely kolem hřiště, ty však nejsou zdaleka tak lukrativní jako dosavadní pozice.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.