Cílená reklama je den ode dne lepší – a únik před ní je čím dál složitější. Stačí říct nahlas „Nemám na dovolenou plavky“ nebo „Potřebuji posekat trávník“ – a voila, reklamní bannery s oblečením k vodě a sekačkami se objeví na každém webu, který daný člověk navštíví.
Potenciální zákazník však nemusí říkat vůbec nic, aby obchody, které inzerují online, díky cookies a spolupráci se sociálními sítěmi přesně věděly, jakému zboží tento člověk pravděpodobně neodolá. I když ho zrovna nepotřebuje.
Co ale dělat, když ekonomická situace impulzivnímu nakupování nepřeje, nebo si člověk dokonce nepromyšlený a zbytečný nákup vyčítá? Jak tomuto zbrklému jednání předejít?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.