Cílená reklama je den ode dne lepší – a únik před ní je čím dál složitější. Stačí říct nahlas „Nemám na dovolenou plavky“ nebo „Potřebuji posekat trávník“ – a voila, reklamní bannery s oblečením k vodě a sekačkami se objeví na každém webu, který daný člověk navštíví.

Potenciální zákazník však nemusí říkat vůbec nic, aby obchody, které inzerují online, díky cookies a spolupráci se sociálními sítěmi přesně věděly, jakému zboží tento člověk pravděpodobně neodolá. I když ho zrovna nepotřebuje. 

Co ale dělat, když ekonomická situace impulzivnímu nakupování nepřeje, nebo si člověk dokonce nepromyšlený a zbytečný nákup vyčítá? Jak tomuto zbrklému jednání předejít?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.