Před jedenácti lety stál Pavel Řehák u jednoho z největších dealů Petra Kellnera. Jako tehdejší šéf připravoval prodej České pojišťovny italské skupině Generali. Po transakci za desítky miliard korun z čela největší domácí pojišťovny odešel a s nabytými zkušenostmi začal s kolegy budovat vlastní skupinu Direct. K pojišťovnictví do ní postupně přidali síť autodealerství a servisů Direct auto a společnost pro zpracování firemních transakcí Fidoo. Nedávno se Direct rozšířil ještě o investiční platformu Fondee.

Řehák říká, že v budoucnu mohou přibýt i další společnosti. Zajímají ho všechny oblasti, kde nyní nefunguje klientský zážitek a kde uvidí cestu, jak to napravit. „Velké firmy, které mají anonymní akcionáře, často přemýšlejí jen v horizontu následujících kvartálů,“ říká. Právě strategické přemýšlení, velká kreativita a schopnost dívat se na věci i z jiného pohledu patří mezi vlastnosti, které ho inspirovaly u Kellnera. V rozhovoru poodhaluje budoucí strategii Directu a hovoří o tom, která odvětví nefungují, a také o osobní inventuře v Excelu.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jaké plány má Řehák se skupinou Direct.
  • Proč jsou pojišťovnictví a prodej aut rigidní.
  • Jak Řehákovi pomáhá Excel v osobní inventuře.
  • Na čem by měla být postavena strategie Česka.
  • Co se naučil od Petra Kellnera.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Více informací ze světa ekonomiky, investic, technologií, práva či lifestylu si přečtěte v aktuálním vydání týdeníku Ekonom.