Před jedenácti lety stál Pavel Řehák u jednoho z největších dealů Petra Kellnera. Jako tehdejší šéf připravoval prodej České pojišťovny italské skupině Generali. Po transakci za desítky miliard korun z čela největší domácí pojišťovny odešel a s nabytými zkušenostmi začal s kolegy budovat vlastní skupinu Direct. K pojišťovnictví do ní postupně přidali síť autodealerství a servisů Direct auto a společnost pro zpracování firemních transakcí Fidoo. Nedávno se Direct rozšířil ještě o investiční platformu Fondee.
Řehák říká, že v budoucnu mohou přibýt i další společnosti. Zajímají ho všechny oblasti, kde nyní nefunguje klientský zážitek a kde uvidí cestu, jak to napravit. „Velké firmy, které mají anonymní akcionáře, často přemýšlejí jen v horizontu následujících kvartálů,“ říká. Právě strategické přemýšlení, velká kreativita a schopnost dívat se na věci i z jiného pohledu patří mezi vlastnosti, které ho inspirovaly u Kellnera. V rozhovoru poodhaluje budoucí strategii Directu a hovoří o tom, která odvětví nefungují, a také o osobní inventuře v Excelu.
Co se dočtete dál
- Jaké plány má Řehák se skupinou Direct.
- Proč jsou pojišťovnictví a prodej aut rigidní.
- Jak Řehákovi pomáhá Excel v osobní inventuře.
- Na čem by měla být postavena strategie Česka.
- Co se naučil od Petra Kellnera.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.